onsdag 25 januari 2012

Förstår hur alla känner ..

Hej alla underbara!
Jag har läst överallt, på seriöst alla bloggar (nästan) att dom inte årkar med Svergie och det ur trista vädret och att dom mår dåligt av det. Och nu, kan jag verkligen förstå hur dom känner. Kallt som fan, snö överallt, och mörkt efter klockan 3 typ! :((
Nej, jag vill till Thailand, Milano eller L.A och se solen och få gå runt i shorts och klackar .. Fan va jag saknar sommaren ..
Jag kanske totalt älskar vintern ibland, men nu är det nära att jag bryter ner helt och bara ligger och mår illa i sängen.
Har haft ont i magen hela jädra dagen, och så fort jag åt något blev det bara värre. Huvudet dunkade så det nuddade taken kändes det som.
Måste ta mig samman och dra till skolan imorgon, lovade min Gris ungar Emma och Ronja en sak efter skolan så ska hålla det, nämligen att gå i en McDonalds drive in.
Dom verkade så himla uppspelt över det så, är lite uppspelt själv. :)
Nej, nu ska jag plugga vidare till No/So prov imorgon. Ni får helt änkelt ha det bra, puss!

Tänk er att få se det här  .. på riktiga livet asså. Guuuuud va skönt ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar