lördag 21 januari 2012

10 snabba om mig:

  1. Jag tycker att dålig musik är ibland så jäkla dålig, att jag lyssnar på låten ofta.
  2. Jag har haft ångest i 2 år, kommer alltid att ha det men har lyckats kommit över en stor del av den.
  3. Jag förstår inte på mig vegitarianer.
  4. Jag har dom konstigaste vanorna, typ en är att jag gör nått konstigt med mina ögonbryn nästa hela tiden.
  5. Jag gillar att vara annorlunda och vara lite konstig. (host, mycket konstig,)
  6. Jag skulle aldrig kunna öppna mig helt och säga precis hur jag känner om saker, för mina tankar är helt .. ja jag vet inte ens ett ord för dom.
  7. Jag gillar att tro att spöken finns, finns bara nått super häftigt med att känna någon annan närvaro.
  8. Jag måste gå upp en timme tidigare om jag ska äta frukost, annars äter jag för lite och får skiit ont i magen resten av dagen. Så en vanlig frukost för mig är Ägg, bacon och juice.
  9. Om inte musik fanns, hade jag fått någon allvarlig psyk sjukdom.
  10. Och sist, tro mig vänner. Jag är inte så konstig som man kan tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar